Thursday, May 5, 2011

Majlis Perpisahan Nadia

Selamat petang Jumaat semua....baru nak mula bersiaran aku nie yerk.....dah nak hujung minggu dah nie....k la..strait to the point la yer.....Nadia merupakan student practikal kat tempat keje aku....sepanjang aku keje nie...tak pernah lagi ada sambutan cam gini....bukan sambut besar-besaran pun...cuma...beli sebijik kek jer.....apa pun...terima kasih pada nadia....banyak bantu admin.... meh kita saksikan muka-muka glamour admin....ha ha ha




Potong jangan tak potong nadia....cheese cake.....yum yum.......


ambik cepat...buh dalam pinggan tu ha....

Bersama mr paul....ours asst...tech...


Puan besar cosmo...Pn Siti Ramah


Bersama librarian yang tembam....aku ler tue...he he he..berkilat-kilat muko den...


Kak ana....orang jaga duit cosmo.....kena cari 4 juta tahun nie....


Makcik Rusbi.....pegawai kebersihan


Mak Ti.....selaku mak bagi kami semua...pembantu admin



Sehingga berjumpa lagi kawan-kawan.....da ......

4 comments:

Azueriena said...

sedappnyer kek tuuuuu...nak ckett....

Siti Azlina Abdul Aziz said...

nak kek juga huhuhu...sedap nya...dah la tengah teringin kek ni :-(

SayangSal said...

sahabat-sahabat ku sekelian...nak kek yer..pi beli sendiri eh....chek...jauh bangat...kang cheese cair..ha ha ha

Zaidey Said said...

Salaam,

Saya terjumpa artikel Puan SayangSal mengenai Nadia tu, dan nampak ada gambar Pn Siti Ramah bekerja di tempat puan.

Boleh saya minta jasa baik Puan untuk cara2 menghubungi Pn Siti? Saya merupakan bekas pelajar beliau, dalam tahun 2001/2002.

Puan boleh hubungi saya di zaideysaid@gmail.com

Terima kasih atas bantuan Puan.

Yang benar,

Zaidey

Popular Posts