Tuesday, December 18, 2012

Ya allah...berkurunnya..daku meninggalkan rumah yang satu nie....

As-salam ...sahabat-sahabat yang dikasihi..
setahun lebih diriku menyepi erk?...
bukan menyepi tapi tak perasan ada rumah nie...masya allah..
terima kasih la..sahabatku siti azlina...

memang terkezut sungguh..lamanya tak berupdate....

dah macam-macam perkara dalam 2012 nie....
nak nak berkahir pun...masya allah..

so dikesampatan ini...ku ringkaskan perjalanan hidup ku...pergh...

Kerjaya aku...

Bekerja seperti biasa,,,jaga library jadi lecturer..dah 3 sem...setahun...ish.....
dan 3 sem nie jugalah...dah beratus pelajar yang aku didik....alhamdulillah,,,

Kereta aku..

Dah 2 kali services rasanya,,,,sebab tak jalan jauh...:)
Tayar...dah pancit dulu kali tahun nie...

Family...
Abang aku dah tambah lagi sorang anak...setahun jugak umurnya...
Adik perempuan aku dah dapat baby,,,,dah 4 bulan pun usianya (4 tahun lebih baru allah beri rezeki)
Adik lelaki aku baru jer bernikah...3 minggu rasanya...

Poket aku...(bulan 11 hari tu baru berjinak2)
Alhamdulillah...mula berjinak-jinak dengan business kecil-kecil..
buat rempeyek, kuih siput, kuih tiram, kacang pedas,,,,:)
boleh tambah duit poket...
alhamdulillah....hasil jualan yg kecik2 tu..dpat lah aku nak bayar roadtax insuran 30hb 12 nie..) syukur ya Allah...

The latest....abah dan adik beradik ku tgh sedaya upaya siapkan warung @SAL RICH FOOD...
target jualannya weekend...."mee curry.."


Meh tgk ckit2 gambar yg aku ceter kat atas tu erk...
so far,.dah hujung tahun nie..minda aku beru terbukak lagi ler...





syukur..semuanya dengan izinNya,,,amin..
Cukup lah yer...sahabat--sahabat..memang ringkas kan....???
syukur-syukur....berusaha menambah nilai kehidupan sahabat-sahabat lain
itu moto ku selepas ini...moga allah makbulkan....

1 comment:

Unknown said...

Did you realize there's a 12 word phrase you can speak to your man... that will trigger intense feelings of love and instinctual attractiveness for you buried inside his chest?

Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and care for you with his entire heart...

12 Words Will Trigger A Man's Love Instinct

This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work better than ever before to to be the best lover he can be.

Matter-of-fact, fueling this powerful instinct is so mandatory to getting the best possible relationship with your man that the second you send your man one of these "Secret Signals"...

...You will immediately find him expose his heart and soul for you in a way he haven't experienced before and he'll identify you as the only woman in the world who has ever truly tempted him.

Popular Posts